Mijn eerste reis - Reisverslagen van Hilde van Horik - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Hilde van Horik - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Kwart voor 1 in de middag (12:45) vliegen we!!!!!
11 uur en tien minuten vliegen we..We komen aan in Hong Kong (06:55) en hebben dan 2,5 uur de tijd om over te stappen. We hebben al gehoord dat het vliegveld daaro mega mega heel GROOT is.
O mijn god.. nou al spannend, naar de zoektocht daar..
Waarschijnlijk staat alles wel duidelijk aangegeven maar maak me nu al druk om in het chinees/engels te gaan zoeken... haha
Dan is het nog 9,5 uur vliegen van Hong Kong naar Sydney. Daar aangekomen (20:45) moeten we nog zoeken naar de trein die we moeten hebben naar.........?? En dan komt een nicht van Johan ons daar ophalen. Waarschijnlijk is dat nog een paar uur reizen met de trein en nog een uur met de auto..word een latertje...in de nacht gaan zoeken.. dus spannend!!!! Daar verblijven we 5 dagen en daarna vliegen we door naar Nieuw-Zeeland!!!! Jaaaa, daar verblijven we 7 weken. We komen aan op het zuidereiland en als we weer gaan vliegen we vanuit het noordereiland.. weer door naar Hong Kong en daar verblijven we nog 4 dagen om de boel daar eens te verkennen.... Verder weet ik nog niet heel veel. Laten het maar allemaal op ons afkomen...

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2016

bijna naar huis

10 Maart 2016

wow.. 4eweek/5e week

25 Februari 2016

3e week en verder naar de 4e

16 Februari 2016

2e week!!!!!

03 Februari 2016

1 week later
Hilde

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2948

Voorgaande reizen:

26 Januari 2016 - 28 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: